donderdag 20 augustus 2015

Icecreamman, ring your bell

I scream icecream, ..... Ijsjes, ijsjes en nog eens ijsjes, we zijn er gek op. Warre gaat voor zijn vanilleijsje of af en toe eens eentje op een stokje. Wij zijn vooral fan van de smaak 'moose tracks', al zijn die huckleberryshakes hier ook wel lekker.

Een dorpje of stadje, dat betekent voor Warre een ijsje, dat wordt afkicken als we terug in België zijn.
Al moesten we hier wel wennen aan de grootte van de ijsjes, in Boulder bij Chris en Marry gingen we nog overmoedig voor drie bollen, dat beperkt zich nu tot één bol of zelf een kinderportie.











2 opmerkingen:

  1. Hey An! Via Anja Van Hoof kwam ik op jullie blog terecht! Wat een verhaal zeg :-) We hebben zelf 2 kindjes, eentje van 2.5 en eentje van 4 maand en jullie verhaal doet onze reiskriebel echt, maar echt echt serieus kriebelen! Ik vind het super wat jullie doen en dit geeft me serieus goesting om er met de bengels ook op uit te trekken! Ik ben in alle geval al fan van jullie blog! En moesten wij in de toekomst zoiets van plan zijn, dan probeer ik je zeker eens te contacteren voor wat extra tips! Vele groetjes en vooral nog veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Hilde, zeker die kriebels houden, plannen maar en vertrekken! En je bent altijd welkom voor tips en ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen